Mišična masa se lahko pridobi že v nekaj tednih!

Bi radi imeli športno oblikovano telo? Potem morate poskrbeti za dvoje: za odpravo maščobe in za pridobitev mišične mase. Če je maščobe preveč ali mišičevja premalo, se vam namreč mišice ne bodo lepo videle. Za izgubo odvečne maščobe poskrbimo tako z gibanjem kot s primerno prehrano, najboljše pa je, da se lahko hkrati pridobi že tudi mišična masa – če se zadev le lotite na pravi način.

Mišična masa se pri nepravilnem hujšanju zmanjša

Pri hujšanju imamo v mislih izgubo maščob, vsekakor pa ne želimo, da bi se pri njem porabljale tudi mišice. Da bi to preprečili, ne hujšamo s strogimi dietami, ki bistveno omejujejo naš vnos kalorij, saj tako izgubljamo prej mišice kot salo. Telo se namreč odzove na ravno nasproten način, kot bi si ga želeli: z obrambnim mehanizmom. Prepričano je namreč, da smo se znašli v pomanjkanju, torej je potrebno čim bolj varčevati z zalogami, saj prihajajo zares hudi časi. To pomeni, da z maščobami varčuje, razgrajuje mišice, vsako živilo, ki ga zaužijemo, pa skuša pretvoriti v nekaj dodatnih zalog, torej spet v maščobe.
Marsikdo, ki hujša, se ravno tako odloči za telesno vadbo, pri kateri gre običajno za kardio vadbo, ki traja daljši čas. Najpogosteje se ljudje odločijo, da bodo tekli. S kardio-respiratorno vadbo sicer naredimo nekaj dobrega za svoje srce in ožilje ter vsekakor povečamo svojo fizično vzdržljivost, prav tako pa pri njej izgubimo maščobo. Lahek enourni tek nam pomaga, da številke na tehtnici padejo in videti smo bolje – no, pravzaprav smo bolj suhi, ne pa bolj športni. Zakaj? Ker nismo naredili dovolj za svoje mišice. S tekom smo jih razgibali in prekrvavili, a mišična masa se zgolj zato ne poveča. Mišice nimajo potrebe, da bi rasle, in če vas zanima hipertrofija, torej športne, lepo razvite in velike mišice, vam tek ne bo prav nič pomagal.

Mišična masa

Kako se zagotovi primerna mišična masa?

Rast mišic si najbolje zagotovimo z vajami za moč, torej s tistimi, ki zahtevajo delo z utežmi. Pri teh telo takoj spozna, da potrebuje več mišic, torej po vadbi vsakič poskrbi, da se te med obnavljanjem tudi povečajo. Vaš izbran način gibanja naj bodo torej vaje z utežmi, temu pa lahko dodate še nekaj teka ali visoko intenzivno intervalno vadbo, da poskrbite tudi za vzdržljivost.
Kaj pa prehrana? Mišice potrebujejo beljakovine, zato povečajte njihov vnos in zmanjšajte zgolj količino zaužitih ogljikovih hidratov. Proteini bodo v nekaj tednih poskrbeli, da bo mišična masa opazno večja.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *